Prekių grąžinimas ir keitimas
Nepanaudotos elektronikos prekės gali būti gražintos per 14 dienų nuo įsigyjimo originalioje pakuotėje. Panaudotos prekės negrąžinamos.
Kilus klausimams dėl grąžinimo ar garantinio taisymo prašome kreiptis į aptarnavimo vadybininką elektroniniu paštu aromi@aromi.lt.
Nekokybiškos prekės
Visoms mūsų parduodamoms prekėms yra taikoma kokybės garantija.
Gavus nekokybišką prekę galite apie tai pranešti mums elektroniniu paštu aromi@aromi.lt. Rekomenduojame prieš siunčiant prekę mums apie galimą prekės gedimą pasikonsultuoti telefonu +37067852610. Gavus prekę su mechaniniais pažeidimais prašome apie tai pranešti ne vėliau kaip per 7 dienas!
Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: remontuojamos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai.
Grąžinant kokybišką prekę, pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.
Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.
Dėl produktų grąžinimo garantiniam aptarnavimui susisiekite el.paštu aromi@aromi.lt Prekes pristatant garantiniam aptarnavimui kartu reikia pateikti prekės dokumentus. Neturint dokumento dėl garantinio galima kreiptis tik informavus apie Jūsų bėdą vadybininką ir iš anksto sutarus, kad prekė bus priimta gražinimui.
Prekės aptarnavimui turėtų būti pristatomos pilnos komplektacijos (siekiant tiksliai nustatyti gedimo pobūdį) ir švarios (už nešvarių prekių valymą prieš aptarnavimą gali būti imamas minimalus 10 € valymo mokestis arba prekė gali būti nepriimama garantiniam aptarnavimui (aktualu darbo įrankiams ir panašioms prekėms)).
Svarbu!
Prieš atveždami prekę garantiniam aptarnavimui susitarkite telefonu dėl priėmimo laiko 8 67852610
Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.
Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.
Kokybiškų pirktų ne internetu prekių grąžinimas Lietuvos Respublikos Ūkio Ministro įsakymu dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo (2001 m. birželio 29 d. Nr. 217)
Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas arba pirkimo–pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą–pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kt.) (toliau – prekės pirkimo–pardavimo dokumentas).
Jeigu pirkėjas nepateikia prekės pirkimo–pardavimo dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti šių taisyklių (Nr. 217) 4 punkte nurodyti pirkėjo reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
Įsigydami ne maisto prekes parduotuvėje, turite keturiolika dienų, per kurias nuo prekės įsigijimo galite pakeisti nusipirktus daiktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.
Vis dėlto, reikėtų įsidėmėti, kad galite pasinaudoti prekių grąžinimo teise, tik tuomet, jeigu jūsų įsigytas daiktas nebuvo naudojamas, yra nesugadintas, nepraradęs prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi daikto pirkimą iš pardavėjo įrodančius dokumentus.